Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Botas 66
Šmída, Zdeněk ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas Classic a v roce 2005 byl zařazen mezi Sto českých designových ikon. Původně nohejbalová obuv se stala předlohou pro novou produktovou řadu. Portfolio Botas se tak rozšířilo o "lifestylovou obuv" určenou do města na běžné nošení. Botas Classic se vyrábí od roku 1966, studenti navázali na dlouholetou tradici, navrhli nové zpracování obuvi a komplexní marketingový koncept. Projekt se zúčastnil několika evropských a tuzemských soutěží, z nichž vyhrál např. ED-Awards nebo Czech Grand Design. Práce deskriptivně popisuje obal produktu (krabici), který je žluté barvy a byla použita při guerillové akci. Místo prodeje (Botas Concept Store) je umístěno na Praze 1 a jedná se o propojení prodejny a výstavní galerie. V rámci komunikačních aktivit jsou rozebrány proběhlé eventy, které Botas 66 pořádal v místě prodeje včetně výstav a akcí na podporu prodeje. Práce také analyzuje vizuální komunikaci včetně loga, použitých barev a grafického manuálu. Ve spolupráci se sdružením Czech Selection se Botas 66 zúčastnil veletrhů v Londýně a Miláně. Obuv je stále vyráběna v továrně Botas a.s. ve Skutči,...
Konkurenceschopnost průmyslu ČR v EU
Kratochvíl, Jakub ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Průmysl má v české ekonomice tradičně nezastupitelnou úlohu a jeho význam neklesá ani navzdory rostoucímu podílu služeb na HDP. Práce se tak zaměřuje na konkurenceschopnost českého průmyslu, jeho silné a slabé stránky a analýzu jednotlivých odvětví. Ukazuje se, že Česká republika je stále schopná konkurovat relativně nízkými náklady na práci, alespoň v porovnání s průměrem EU, avšak tato výhoda se pomalu vyčerpává. Pro další vývoj tak bude stěžejní rychlost, s jakou české firmy přejdou na kvalitativně vyšší stupeň fáze výroby, ve kterém jsou obchodní marže a přidaná hodnota větší. V práci jsou rovněž rozebrány teoretické aspekty hospodářské politiky a role státu v ní. Ze strategických dokumentů jsou zmíněny strategie Evropa 2020, vydaná Evropskou komisí, a strategie Zpět na vrchol, vydaná českým Ministerstvem průmyslu a obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.